dns a multihomed

Jaroslav Cibulka jaci na fmpvd.cz
Středa Říjen 27 10:10:00 CEST 1999

> Nebo treba k tomu, ze usetrite z hub :-) Jak jste prisel na to, ze
> jsou ty karty na stejne siti? Co treba "eth0 je fast ethernet LAN",
> "eth1 je ethernet LAN", "eth2 vede do BreezeNetu"... [Pouze
> priklad, nevim, jak to pan kolega ma zapojene...]

nevidim duvod proc ty rozhrani nepojmenovat stejne - ale kdyz
budete neco testovat a chtit se pripojit pres dane rozhrani, je dobry
mit na nej jeste alias.

 Jedine co me ted napada -pokud to cele bude obhospodarovat
jedno DNSko, tak BIND8 (minimalne - u strasich verzi bych rekl ze
ne) bude ty adresy rotovat a pokud tam bude vetsi zatez na siti...  -
nebude server vic zatezovat to, ze me napr z eth0 prichazi
pozadavek na cilovou adresu ktera odpovida eth1  ???

JaCi

 E C O n e t     - J a r o s l a v   C i b u l k a
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
   tel.:  019/7223472     0602/348191