Jak zazalohovat BIOS ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Říjen 27 10:07:21 CEST 1999

> Zdravim,
> konecne se mi podarilu stahnout novejsi (?) verzi AWARD BIOSu. Snad umi
> odstranit y2k problem.
> Pred tim nez ho upgraduji tak bych chtel soucasny BIOS nejak ulozit abych se
> k nemu; kdyby to bylo nutne; mohl vratit. Jak to vsak udelat mi neni jasne.
> Nejsem si jisty jestli to nahodou neumi nejaky antivirovy soft. napr. AVG.
> Poradi mi nekdo jak vyresit muj problem ?

Ja som ku kompu dostal aj flash utility.
Pomocou nej mozem nacpat novy bios alebo si zalohovat stary do suboru.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }