Jak zazalohovat BIOS ?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Říjen 27 10:34:31 CEST 1999

Dne 27.10.1999 Sachl, Jiri Ing. napsal

> konecne se mi podarilu stahnout novejsi (?) verzi AWARD BIOSu. Snad umi
> odstranit y2k problem.
> Pred tim nez ho upgraduji tak bych chtel soucasny BIOS nejak ulozit abych se
> k nemu; kdyby to bylo nutne; mohl vratit. Jak to vsak udelat mi neni jasne.
> Nejsem si jisty jestli to nahodou neumi nejaky antivirovy soft. napr. AVG.
> Poradi mi nekdo jak vyresit muj problem ?

Ne, ze by to souviselo s Linuxem, ale budiz. <JOKE>Za urcitych okolnosti
se BIOS zalohuje tak, ze se vyjme z desky a umisti do supliku</JOKE>.
Pokud ale mate na mysli BIOS v prepisovatelne flash pameti, potrebujete k
upgrade program awdflash (napr.
http://www.gigabyte.de/gigabyte-web/temp/awdflash.zip), ktery umi i
aktualni BIOS stahnout do souboru...

--
S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.