ORACLE for LINUX

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Středa Říjen 27 11:44:20 CEST 1999

# Slyšel jsem, že je k sehnání databazový server ORACLE 8i pro LINUX, který by
# l uvolněn jako free soft.
# Pokud mi může někdo poskytnou podrobnější informace, budu rád. Děkuji

  No, free urcite neni, jenom na vyzkouseni, pokud jste akademicka instituce
nebo neco takoveho, mate moznost za urcity poplatek (cca 15.000,-Kc) ziskat
obrovsky balik softu od Oraclu s cim si vzpomenete.
  Takto mame Oracle 8.0.5 pro Linux, dale nastroje pro spravu z NT (jsou uz i
pro Linux), atp. cca 20CD.

  Robert Vojta

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz