Maildir-y, pine

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Středa Říjen 27 11:10:58 CEST 1999

On Wed, 27 Oct 1999, Petr Novotny wrote:

> Jo, a k puvodnimu dotazu: Standardni umisteni Maildir je ~/Maildir/ -
>  tedy (opet) v domovskem adresari uzivatele.

OK - ale nejak mi nie je jasne co ked chcem mat viac folderov, t.j. okrem
incoming ~/Maildir/ chcem nieco kam sa mi bude priamo ukladat posta z
linux.cz :-), a nieco na sent-messages a tak.

Ako tomu zatial rozumiem (opravte ma ak sa mylim), kazdy z folderov bude
adresar typu Maildir (s new, cur a tmp subdir) .. to ich potom nechcem mat
rovno v ~ ale v ~/<maildircollection>.

--
jozef  :-)