Sendmail -->Cw

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Středa Říjen 27 11:02:21 CEST 1999

Jan Satko wrote:
<kous>
> ja som toho nazoru ze ked sa bavime o linuxe tak sa bavme o linuxe.

Hm. Co je linux ? je linux gimp ? je linux gtk ? je linux kde ?
je linux netscape ? je linux xwindows ? je linux fox-pro spustene
pres dosemu ? je linux _jakakoliv_aplikace_o_ktere_treba_jeste_
nikdo_neslysel_ale_objevila_se_mezi_balikama ???

Takze az vyjmenujete seznam vseho, o cem se tady smi psat,
tak to rozhlaste, bude to krasny priklad aplikace otevreneho
systemu :-(((

Krome toho, cituji z pravidel: ".. na příspěvky, které odporují
těmto pravidlům, reaguje pouze správce konference ..." takze
vy sam verejnou reakci na dotaz o sendmailu tato pravidla
porusujete.

Pokud jde o to, ze by prispevky mohli posilat jen registrovani
uzivatele - sice osobne bych skripal zubama, ale asi bych
se zaregistroval.. fuj. Ale co drobnou obmenu toho napadu, co
kdyby lidem, kteri to ctou pres maily, chodily jen maily od
registrovanych uzivatelu ?? Ja pouzivam newsy, takze bych
byl v klidu ;-)

MH

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz