squid - opraveni chyby v cache

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Říjen 27 14:50:10 CEST 1999

> -> Otazka : Jak se da squidu rict "smaz obsah cache pro vsechny objekty
> -> z domeny xxx.cz" ? Mazat to cele mi pripada jako skoda.
> reload nepomaha ? pripadne viacnasobny

Ne, bohuzel.

> explorer mal taku hlupu chybu ze reload netahal zo servera alebo co, bolo
> treba vymazat cache... dokonca tusim dvakrat...

No explorer mi tu (nastesti) odmita chodit. Jde mi jen o netscape.
Nepomohl nekolikanasobny reload ani vymazani cache primo v netscapu.
Nakonec jsem to vzdal a pri prenaseni systemu na vetsi disk jsem
cache od squida neprekopiroval a ted jede na cisto.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s