Telnet

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Středa Říjen 27 14:07:56 CEST 1999

On Wed, 27 Oct 1999, Petr Novotny wrote:

> Huh? gpm se spousti pres /etc/rc.d/init.d/gpm start, skript s RH5.1
> - - nijak jsem do nej nehrabal.
>
> Moment, asi se mi pokousite neco naznacit... Pracovni hypoteza:
> gpm nejdriv detekuje mys, a pak se odforkuje na pozadi. Pokud
> bych ho spoustel s &, tak se odforkuje hned (ale na tu mys porad
> ceka). Je to tak? Proc v tom pripade RedHat ma tak spatny
> startovni skript? (Ze se vlastne ptam... :-)

(IMHO) gpm nic nedetekuje, chova se tak, ze ocekava takovou mys, jakou mu
specifikujete parametry pri spousteni. Je psane tak, aby bezel jako demon
(tedy na pozadi). Pri startu nepotrebuje vlastnit tty* zarizeni, ani kdyby
tu mys nejak detekovat chtel ... to by pak nesahal na terminal, ale ne
seriovy ci jiny port. RH-ti skripty jiste nejsou dokonale a obsahuji casto
chybky, ale tento skript je podle mne v pohode.

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /