Pristupove prava vytvoreneho suboru II.

Vladimír Rengevič grafon na grafon.sk
Středa Říjen 27 15:27:47 CEST 1999

Prijemny den,

> nove soubory jsou vytvareny s pravy urcenymi prunikem hodnoty zadane
> procesem pri volani open() resp. creat() a hodnoty umask (navic muze
> program udelat (f)chmod() po vytvoreni souboru, ale neni to obecne dobry
> postup, je-li ucelem nejaka prava odebrat)
>
> chyba je nejspis v programu, co ty soubory prijima pres modem

No, ak sa nemylim je to rz (teda receive zmodem), co je veelmi davno
unixovy standard. Preto ma to zarazilo. Preto by som mal este jednu
otazku. Nema RedHat pre zmodem nejaky konfiguracny subor?

No, kedze mi az tak nezalezi na bezpecnosti asi to urobim tak, ze
pri odhlasovani daneho usera to urobi chmod 666 * , ale to
nebude to co by to malo byt...

Ak niekoho napadne nieco lepsie, budem mu velmi povdacny.

Vdaka

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
grafon na grafon.sk