Sifrovani souboru

fuf na fuf.sh.cvut.cz fuf na fuf.sh.cvut.cz
Středa Říjen 27 16:12:50 CEST 1999

Radek Libovicky <radek na sopik.cz> wrote:
> Zdravim,
> chci se zeptat jetli nekdo nevite o prg., ktery zasifruje soubory v Linuxu.
> Potrebuji, aby se zasifroval soubor a nasledne pak poslal na jiny server kde
> bude ulozen. V pripade havarie prvniho serveru se pouzije zaloha z druheho
> serveru, kde je ulozen soubor v sifrovanem tvaru.

> Nevim jestli na to lze pouzit soft. BestCrypt ,ale ten dela virtualni disky
> na lokalu a to ja nechci.

> Nebo mi prosim reknete jakym jinym bezpecny zpusobem by to slo resit.

 openssl enc -bf -in <soubor> -out <zakryptovany soubor>

 vam zakoduje soubor blowfishem... jinak jeste muze poslouzit gpg -c
 <soubor>

--
			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)