Majordomo

Henryk Paluch paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz
Středa Říjen 27 16:09:40 CEST 1999

On 14 Oct 1999 09:09:47 +0100, Petr Kueera <kucera na vri.cz> wrote:
>Dobry den,
>
>      mohl by mi nekdo poradit, kde se da sehnat nejaky rozumny
>manual ke konfiguraci majordoma? Jde mi o to, jak napriklad mu mam
>prikazat, aby prispevky hazel na ftp, resp. je nekde skladoval.

Dobry den.
   Vse je zalezitost v /etc/aliases (nebo kde mate aliasy).

Uvedu priklad. Jde o list sop (prednaska Softwarovy Projekt).
Je treba upravit aspon 2 radky:

# tento radek rika, ze vsechno na sop se ma skopirovat na sop-outgoing
# (moje domnenka)
sop:      "|/usr/lib/majordomo/wrapper resend -l sop sop-outgoing"
# a tenhle radek zajisti archivaci (-m - kazdy mesic se udela zvlast
# archiv.
#
sop-outgoing: :include:/var/lib/majordomo/lists/sop,
              "|/usr/lib/majordomo/wrapper archive2.pl -a -m
               -f /var/lib/majordomo/archives/sop.archive"

Pokud byste chtel archiv zpristupnit na Webu, tak jej staci
pravidelne projet hypermailem (zkuste hledat hypermail na
www.freshmeat.net).

S pozdravem
    Henryk Paluch, paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz