wu-ftpd-2.6.0-1.i386.rpm (overflow fix) zasekne Midnight Commander?!

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Říjen 27 17:25:49 CEST 1999

   From: paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz (Henryk Paluch)
   Date: 27 Oct 1999 14:16:42 GMT

Zdravím,

   >   Vsiml jsem si, ze vsechny ftp servery, kde je vyse zminena verze
   > wu-ftpd (2.6.0) zpusobuji zatuhnuti Midnight Commanderu po stazeni prvniho
   > souboru. Pri pouziti ostatnich ftp klientu (ftp, lftp atd) je
   > vsechno v poradku.
   >   Muze to nekdo potvrdit (nebo radeji vyvratit)?

ano, je to tak - oprava je jednoduchá - do configure přidejte:

--enable-badclients

nebo přímo definujte proměnnou SUPPORT_BROKEN_CLIENTS např. v config.h.noac.

Ale pozor - tohle není chyba wu-ftpd. wu-ftpd pouze poskytuje berličku jak
umožnit i špatným klientům přístup.

P.S.: nedávno se zde někdo ptal na problém proč mu nejde mirrorovat něco z
RedHatu - nepomůže náhodou
ftp://ftp.wu-ftpd.org/pub/support/wu-ftpd-2.6.0-mirror-2.9.patch?

BTW - Pavle, kdy opravíte mc? Myslím, že výše uvedený patch by skoro i prošel
na jeden ze souborů v mc. Pravda, musel by se přepsat z titanicu do C :-))
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz