wu-ftpd-2.6.0-1.i386.rpm (overflow fix) zasekne Midnight Commander?!

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Říjen 27 17:44:46 CEST 1999

Henryk Paluch <paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz> wrote:
 : Dobry den.
 :   Vsiml jsem si, ze vsechny ftp servery, kde je vyse zminena verze
 : wu-ftpd (2.6.0) zpusobuji zatuhnuti Midnight Commanderu po stazeni prvniho
 : souboru. Pri pouziti ostatnich ftp klientu (ftp, lftp atd) je
 : vsechno v poradku.

 :   Ono vytuhnuti je pritom zavisle jen na verzi wu-ftpd. Tato
 : chyba se projevuje ve vsech MC, co jsem kde nasel nainstalovane (pocinaje
 : verzi 3.?.? a konce 4.5.39 - RH 6.1CZ).

 :   Muze to nekdo potvrdit (nebo radeji vyvratit)?

mam mc 4.5.40 (debian) a tiez to robi
ocividne chyba je v tom ze sa nejako zmenil vystup z wu-ftpd a mc to
nedokaze parsovat..  (to som uz raz zazil, ale znova sa mi uz nechce
debugovat mc a hladat kde je chyba :-))

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |