Instalace RH 6.1 na stroj s SCSI

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Říjen 27 17:49:55 CEST 1999

A instalace běží z čeho? Já jsem bootoval a instaloval z CD a vše proběhlo
naprosto v pořádku. Instalaci jsem nechal běžet jako normální (tedy ne expert)
a klidně v grafice. Nicméně ještě než se dostal do grafiky tak jsem viděl
hlášení, ze kterých bylo patrné, že našel SCSI a spouští driver.

Slávek.