wu-ftpd-2.6.0-1.i386.rpm (overflow fix) zasekne Midnight Commander?!

Petr Soucek petr na ryston.cz
Středa Říjen 27 19:08:01 CEST 1999

Henryk Paluch wrote:

> Dobry den.
>   Vsiml jsem si, ze vsechny ftp servery, kde je vyse zminena verze
> wu-ftpd (2.6.0) zpusobuji zatuhnuti Midnight Commanderu po stazeni prvniho
> souboru. Pri pouziti ostatnich ftp klientu (ftp, lftp atd) je
> vsechno v poradku.
>
>   Ono vytuhnuti je pritom zavisle jen na verzi wu-ftpd. Tato
> chyba se projevuje ve vsech MC, co jsem kde nasel nainstalovane (pocinaje
> verzi 3.?.? a konce 4.5.39 - RH 6.1CZ).
>
>   Muze to nekdo potvrdit (nebo radeji vyvratit)?

Ano, je to tak, a tyka se to i programu Mirror 2.9 - u nej se to
projevuje tak, ze vytuhme po nacteni prvniho adresare.

Co je horsi, ze wu-ftpd zacali pouzivat na ftp.redhat.com - psal jsem
jeho adminovi, co se deje, ale odpovedel mi jen to, ze maji
wu-ftpd-2.6.0 (ftp.redhat.com nezobrazuje banner, takze se neda poznat,
co tam je, driv pouzivali proftpd)

Zdravi

Petr Soucek