POZOR: hlavne pro pana ing.Karla Berku.

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Říjen 27 23:24:41 CEST 1999

Dne 27.10.1999 setuid napsal

> Holansti a Australsti hackeri, vytvorili specialni program, ktery umi
> vyhledavat pocitace, ktere "nejsou pripraveny na rok 2000". Pomoci

A ja mam program, ktery dokaze vyhledavat pocitace, jejichz adminovi
pachne z ust...

> Co tento program dokaze, autori nejak taji, ale asi to bude "velke".
> Pri dotazu na moznost ziskani prava superuzivatele se vsichni jenom
> ironicky pousmali.
[snip]
> Program je samozrejme volne dostupny na Internetu. Adresu tady nechci
> zverejnovat, abych nebyl obvinen za sireni poplasne zpravy.

Takze si to shrnme:

co program bude delat se nevi, ale da se stahnout z volne z Internetu -
paradox prvni

radeji zatajite, odkud lze program stahnout, abyste se nedopustil sireni
poplasne zpravy, cimz jste ovsem naplnil skutkovou podstatu tohoto cinu -
paradox druhy

snazite se presvedcit jedny z nejlepsich odborniku na IT v teto zemi (ted
samozrejme nemluvim o sobe) o takovem nesmyslu - paradox treti

Nejsmutnejsi na tom je, ze dobre vite, ze se snazite lidem lhat. Kdybyste
byl jenom nepouceny uzivatel, kteremu podobny mail dorazi do schranky s
dovetkem, at jej posle vsem, koho ma v adresari, nesnazil byste se tvrdit,
ze jste se te "utajovane" hackerske konference zucastnil. Je smutne, ze
nekdo dokaze lhat s takovym klidem...

--
S pozdravem