Zaprdenost (Bylo: POZOR: hlavne pro pana ing.Karla Berku.)

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Čtvrtek Říjen 28 11:25:12 CEST 1999

Smarja to snad neni mozny ?!

Vymluvne to napsal Michal Krause v odstavecku:

> snazite se presvedcit jedny z nejlepsich odborniku na IT v teto zemi (ted
> samozrejme nemluvim o sobe) o takovem nesmyslu - paradox treti

Problem je v tom, ze tihle nejlepsi odbornici na IT v teto zemi jsou tak
zabedneni, ze nedokazi rozeznat ironii nebo jejich zaprdenost dosahla
takoveho stupne, ze ironii berou jako zaminku pro svuj exhibicionismus.

Sazim 10 ku 1, ze tihle nejlepsi odbornici na IT v teto zemi ani netusi,
kdo to ten ing. Karel Berka  vubec je (mimochodem k certu s nim a s jeho
zasranym  uradem, ktery nema na starosti nic jineho, nez rozhazovat
prachy svym kamaradickum).

Americane na to maji sve oblibene take it easy.

    zd

PS: Mimochodem ten prispevek nemam na svedomi ja, prestoze se autora
zastavam. Pokud si matne vzpominam, tak s identitou setuid jsem se driv
videl akorat na egg-drop seancich v nabouranych masinach.