news servre (was: RE: Sendmail -->Cw)

BendikR na mod.gov.sk BendikR na mod.gov.sk
Čtvrtek Říjen 28 18:34:34 CEST 1999

nntp://csnews.vslib.cz

> a naco ti je preboha cesky news server ?
> to na slovensku nie su news-servery ?

Cely strom cz.comp.* by mal byt na news.telecom.sk
a news.cvt.stuba.sk (stacilo zamailovat spravcom).

Ked som to pouzival (do septembra), tak bol problem v tom,
ze prispevky postnute cez tieto servre, nepresli na csnews
a teda ani do mailing listu. Mozno sa uz situacia  zmenila....

--bye,
	rado b <Radoslav.Bendik na mod.gov.sk>