jednoduchy scriptik

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 28 18:46:11 CEST 1999

On Thu, 28 Oct 1999, Radek Andrs wrote:

> Tohle je dobre, funguje to tak jak ma, avsak ten script zmodifikuje i sam
> sebe .

Jasne, to me nenapadlo :), ale ja ho mel v ~/bin/ a zkousel jsem ho kdesi
v adresari /tmp/test/...

Kazdopadne, pokud mam dodrzet puvodni zadani, tak to ten skript stejne
udelat musi ;-)

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /