vzdalena sprava linuxu

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 28 20:06:50 CEST 1999

> muzete mi nekdo poradit, jaj je mozno vzdalene spravovat linux. server ?

proste vezmete napr. ssh nebo telnet a pripojite se na ten server pod
identitou uzivatele, ktery muze provadet administraci. Nebo proste jako
obycejny uzivatel a pak su -l;

> Jestli je mozne pripojeni pres modem, pripadne i pres dial up z windows
> a ziskani te same konzole, jakou mam kdyz jsem primo u serveru.

Je to ta sama "konzola" :-)

Jen kdyz hrabete do konfigurace napr. site a pak date z nejakeho jineho
duvodu (napr. natazeni noveho jadra) reboot, tak aby Vam ta sit korektne
nabehla a Vy se mohl znova prihlasit a pokracovat v administraci!

Zdraví Zdeněk ŠUTR Kaminski

home-page: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
get my PGP key: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/ -> "PGP klíč"

                Linux is like a rule playing game:
           You can kill the zombies and invoke daemons.