DOS fdisk problem

Marcel Kolaja xkolaja na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 28 20:06:52 CEST 1999

"Míla Kuchta" wrote:

> Setkal se uz nekdo s tim, ze ackoli mate Win na hda1, Linux native na hda5 a
> Linux swap na hda6 tak dosovy fdisk "vidi" Linux jako extended dos bez
> logickych jednotek? Ne ze by me to nejak zvlast vadilo, ale mam problem s
> FSDEXT (program pro pristup na ext2 z Win) a myslim, ze to s tim bude mit
> neco spolecneho.
>
> Diky
>
> Mila Kuchta

Kdyz jsem mel Windoze a Linux na jednom disku, tak me to myslim take tak
zobrazovalo. Ale ja jsem to take tim zpusobem instaloval:

DOSovym fdiskem jsem si rozdelil disk na primarni pratition a extended
(nebo jak se to presne jmenuje), a na te extended jsem zadne logicke
jednotky nevytvarel. Pak jsem nainstaloval Windoze (na tu primarni), pak
Linux (na tu extended) - s tim, ze jsem si tam vytvoril nekolik svazku.

Pak na to dosovsky fdisk "nahlizel" vyse zminenym zpusobem. Ale prislo
mne to logicke. FSDEXT neznam, ale myslim, ze zde problem nebude.

S pranim pekneho dne Vas zdravi
--
   Marcel Kolaja (Metal Magic The Ace Of Aces)
         http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/