ovladani PCI bridge v linuxu?

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Čtvrtek Říjen 28 20:31:40 CEST 1999

Martin `MJ' Mares wrote:

>    Jako podstatne schudnejsi varianta mi prijde primet kernel k tomu,
> aby priradil vsem zarizenim nove adresy. Pokud nepouzivate zadne PCI-to-PCI
> bridge, melo by to byt snadne.

Praveze PCI-PCI bridge tam je (pro AGP). A v nem je take chyba.
Uz jsem na to prisel. Ti choboti v BIOSu ten bridge konfiguruji tak,
ze mu nezakazou ISA adresy. Oprava spociva v tomto:
  pci_read_config_byte(0, PCI_DEVFN(1,0), PCI_BRIDGE_CONTROL,
old_bridge);
  pci_write_config_byte(0, PCI_DEVFN(1,0), PCI_BRIDGE_CONTROL,
old_bridge | PCI_BRIDGE_CTL_NO_ISA);

Pujdu jim napsat nakej mailik. Zase stara pravda, nejvic starosti
je se specialnimi prumyslovymi systemy. Obvykle na rozdil od
normalnich stolnich PC nefunguji.
No, aspon si clovek za poslednich par dnu dukladne rozsiril
obzory o problematiku PCI a jeho fungovani/ovladani.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)