Realtimove zpracovani zvuku

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 28 23:21:27 CEST 1999

On Thu, 28 Oct 1999, Pavel Machek wrote:

> Kdyz nebudes pouzivat fb ale stary dobry textovy mod, zvuk trhat
> prestane.

Samozrejme jsem myslel textovou konzoli, a ani pod Xama fb nepouzivam (S3
Virge), ale jeste na 2.2.12 jsem to trhani pozoroval ... na 2.2.13 to
nedela ...

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /