Tvrda mezera

Petr Konecny pekon na decibel.fi.muni.cz
Pátek Říjen 29 01:36:35 CEST 1999

fixed je alias. Jeho nastaveni zavisi na systemu. U mne je to:
-misc-fixed-medium-r-semicondensed--13-120-75-75-c-60-iso8859-1

Mate-li k fontu .bdf muzete si tam tu mezeru pridat, staci okopirovat
definici normalni mezery jako znak s kodem 160, inkrementovat pocet
znaku v BDF, prelozit, nastavit fontpath a je to. Myslim, ze treba v
baliku:
ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/localization/X11/fonts/LucidaSansTypewriter-8859-2.tar.gz
tvrda mezera chybi a rxvt pak dela naproste blbosti.

                                                   Petr
--
"[...] they're going to kill her!"
"Better her than me..."