Jak spustit okno jineho uzivatele

Petr Konecny pekon na decibel.fi.muni.cz
Pátek Říjen 29 02:26:35 CEST 1999

 David> pali na tmapy.cz (Pavel Lisy) writes:
> [...]

 David> proc to nejde pouzit? podle mne to bude fungovat. akorat jeste musite
 David> nastavit promennou DISPLAY=:0

 David> spravny postup:
 David> xhost +localhost
 David> su
 David> export DISPLAY=localhost:0
 David> program
Ale tohle povoli pristup _vsem_ lokalnim uzivatelum. Ja to delam takhle:
su -
export DISPLAY=:0
export XAUTHORITY=~pepa/.Xauthority

Ale ma to taky sve mouchy (nfs). Spravnejsi by bylo pouzit xauth, nebo
ssh root na localhost :-)

                                               Petr
--
The Force is what gives a Jedi his power. It's an energy field created
by all living things. It surrounds us and penetrates us. It binds the