pristup k vzdialenej paske

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Pátek Říjen 29 03:34:44 CEST 1999

Dobry den,

Richard Milan Komzik wrote:

> Zdravim!
>
> Prosil by som linux-guru-ov, ci by mi nevedeli napisat navod,
> ako zabezpecit nasledovnu vec:
>
> Na linux-serveri mam rozchodeny exabyte. Chcel by som, aby viaceri
> uzivatelia mohli ukladat data na tomto zariadeni.

> Je potrebne urobit nieco v /etc/hosts.equiv, alebo $HOME/.rhosts ?
> Pripadne, neslo by to nejako zariadit tak, aby uzivatelia na tom
> linux-serveri vobec nemuseli mat konta?
>
> Vopred dakujem za rady.

Pro zalohovani Win klientu jiz delsi cas velmi spokojene pouzivam
Stratesave Network Backup.
Je to komercni program s nejakou dobou na vyzkouseni. Zalohuje na
OpenVMS/Unix pasky/disky, umi full/incremental backupy, proste jsem na
nem nenasel vaznejsi chybu...

Konec reklamy, vyskousejte...
http://www.beckmannsoftware.com/

Jiri Kulhan