Ziptool pro ATAPI

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Říjen 29 06:42:42 CEST 1999

Dobre rano!
Mam utilitu ziptool ze sve distribuce SuSE 6.1, ktera umi pracovat se zipkou
na SCSI a interni zipku ATAPI (/dev/hdc4). Ziptool pri pouziti me samozrejme
hlasi, ze hdc4 neni SCSI zarizeni. Lze to spravit upravou zdrojaku a jeho
kompilaci? Bez obalu se ale priznam, ze tohle by byl pro me tvrdy orisek,
protoze programovani neni moje silna stranka. Spise bych uvital, ma-li nekdo
tuto utilitu pro ATAPI, pripadne jeji zdrojak a jedno nebo druhe je ochotny
poskytnout. Kompilace me zas az takove prolemy nedela.
Napadne-li nekoho - tak pro si to nestahne z internetu?, tam nemam bohuzel
pristup.

Dekuji

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen