xfs nefunguje

belicka belicka na ns.basl.sk
Pátek Říjen 29 08:06:36 CEST 1999

Mira Tempir wrote:

> cest :)
> co vypise rpm -V XFree86-xfs ... nebo jak se to jmenuje (ten balik) ?
> pokud neco vypise - asi teda krome konfiguraku --> takze vic nez
> jeden radek :) --> tak to preinstalujte

Vyskusal som, napisalo:
    S.5..UGT c /etc/X11/fs/config
Pozrel som sa aj do /var/lock/subsys. Tam sa vzdy po starte xfs
objavi subor xfs a po ukonceni xfs zmizne. Podotykam ze xfs
pri ukoncovani zahlasi FAILED, takze zamknuty sice je, no nefunguje.
Stahujem vsak novu verziu XFree86* takze asi este skusim upgrade.
                                            linux-Belicka