TTF do RH6.1

Igor Kilian igor.kilian na master.spp.sk
Pátek Říjen 29 10:37:25 CEST 1999

Chcel by som dostat do RH6.1 M$ TTF fonty. V archive konferencie bolo nieco
spomenute o softe co konvertuje TTF do Type 1, ale nie s moc dobrym vysledkom.
Co sa tyka HOWTO tam je spomenuty fontserver xfstt, lenze na RH6.1 uz bezi
fontserver xfs na porte 7100. Takze bud spustit este jeden na inom porte, to sa
mi zda uz trochu divne mat dva fontservre alebo prekonvertovat ttf do type 1.
Ma s tym niekdo skusenosti? Co je lepsie? Pri konverzii sa urcite stratia
niektore parametre fontov, cize kvalita.

Igor

Ing. Igor KILIAN
GasFin a.s., o.c.p., Kozia 17
811 03 Bratislava, Slovakia