LN pro zacatecniky

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Pátek Říjen 29 11:21:24 CEST 1999

Zdravim,
  predkladam zatim "provizorny" seznam clanku, pokud jsem na nekoho zapomnel
at se mi prosim ozve, protoze sem nekam dal papir co kdo pise a nemuzu ho
nalezt, tzn. ani zkontaktovat ;-(( Prosim ozvete se mi vsichni.

o Vladimir Michl - strucne informace z installfestu, o instalaci, bootovani,
                   ext2fs, pravech, atp.
o Ludek Brukner, Robert Vojta - multimedia Bt848, ja Bt878 <= TV
o Robert Vojta - sendmail - jak nastavit pro prijem posty pro jednu domenu
o Robert Vojta - apache + mod_ssl + mod_php + mod_perl + [ PSQL | MYSQL ]
o Robert Vojta - utrzky z linux na linux.cz - jak telnet root, atp. proste to
                 na co se kazdy pta porad v konferenci
o Robert Vojta - vycet z Meta-FAQ a popis nejakych dalsich konferenci, jak
                 se do nich prihlasit, o cem jsou, atp.
o Robert Vojta - kde hledat aplikace na internetu (freshmeat, linuxberg), dale
                 jak hledat treba pomoci altavisty, atp. mi to pripada jako
  	         ze to nikdo neumi, copak je takovy problem napsat treba
 	         +mtv +1.0.9.7  (takhle sem hledal urcitou verzi mtv a nasel
 	         jsem ji ve druhem vyhledanem odkazu), ach jo
o Robert Vojta - zminka o GNOKII, co to je, jak pomoci, s cim to funguje,
                 atp.
o Robert Vojta - jak nastavit apache a sendmail pro hostovani vice domen
                 na jednom stroji
o Mix - neco malo o bezpecnosti, jak nastavit co a kdy pouzivat, proc tohle
        ano, tohle ne, vypnout nepotrebne sluzby, atp.
o Robert Vojta - multimedia - zvukove karty, radio, MP3, mpeg, ...
o Tomas Kouba - DNS => BIND 8

  To je zatim vsechno, pokud mate zajem a chcete jeste o necem napsat,
nevahejte a ozvete se mi, uzaverka vsech clanku je posledniho listopadu,
ano mate jeste cely mesic, bude to takove vanocni cislo pro zacatecniky ;-)

  Zdravim,
    Robert Vojta

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz