OpenDomeny?

Pátek Říjen 29 11:29:48 CEST 1999

On Fri, 29 Oct 1999, Petr Snajdr wrote:

> Ke Kerberovi:
> 	Nemam s nim pod moc zkusenosti, ale provozujete ho
> nekdo pod Linuxem? Jak je to pak treba s Win95? Pointery
> budou dostatecnou informaci (snad).

Nekde jsem kdysi videl neco jako klienta pro Wokna, ale bohuzel netusim
kde. Mozna to taky byly jen NT.

> Sesame:
>    To neznam, co to je a jake to ma vyhody/nevyhody?

Sesame je Kerberos, The Next Generation (i kdyz mne to na prvni pohled
spis pripadalo jako Kerberos, On Steroids :> ). Homesite je nekde v Belgii
a nejaci lidi snad z Australie to portovali i na Linux.