Zacatecnik v nesnazich

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Říjen 29 11:56:19 CEST 1999

| Tohle dela nejaky ten programek "image" ci jak se tomu ted
| nadava. Jde o to, ze defragmentator se neodvazi hybat se soubory,
| ktere maji nejakou (nevim presne) kombinaci R,S a H.
|
| Reseni: Podivat se, co za soubor je na konci disku. Pak podle
| uvazeni
| a. smazat
| b. odstranit mu r,s,h, nechat degrafmentovat a zamezit
| opetovnemu vzniku.

Bohuzel, asi je to swap, nebot ten Windosy cpou na konec disku. Ten
odstranit nelze, ani pri chodu Windowsu presouvat.

Chtelo by to defragmentovat z DOSu, ale to bude asi problem, nebot tam ma
nejspis FAT32, ze? A na to stare dobre commandlinove utils nepojedou (pro
ne to chce jeste bootnout z diskety s DOS6).

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC