TTF do RH6.1

Mira Tempir mira na mit.ascs.muni.cz
Pátek Říjen 29 11:36:26 CEST 1999

> Chcel by som dostat do RH6.1 M$ TTF fonty. V archive konferencie bolo nieco
> spomenute o softe co konvertuje TTF do Type 1, ale nie s moc dobrym vysledkom.
> Co sa tyka HOWTO tam je spomenuty fontserver xfstt, lenze na RH6.1 uz bezi
> fontserver xfs na porte 7100. Takze bud spustit este jeden na inom porte, to sa
> mi zda uz trochu divne mat dva fontservre alebo prekonvertovat ttf do type 1.
> Ma s tym niekdo skusenosti? Co je lepsie? Pri konverzii sa urcite stratia
> niektore parametre fontov, cize kvalita.

Ahoj,
nevim, co bylo v archivu konference - byl jsem delsi dobu mimo, ale ted
jsem
to taky resil (po instalaci noveho systemu).

Vcelku si staci precist dokumentaci v /usr/doc/XFree-xfs... a musite to
zvladnout ;-)

do nejakeho adresare dejte ty ttf fonty, stahnete si programek ttfmkfdir
- je tam
nekde odkaz, spustte to v v adresari s temi fonty, pak tam spustte
mkfontdir -e /path/to/fonts
a prijdete tento adresar do cesty fontserveru
pak uz staci jenom restartovat fontserver

zdravim

==== Mira Tempir <xtempir na fi.muni.cz> ====