Hlidani chyb ve scriptu

BendikR na mod.gov.sk BendikR na mod.gov.sk
Pátek Říjen 29 11:58:22 CEST 1999

Nieco taketo?

function chyba () { echo Chyba $2 pri \"$1\"; }
cp $co $kam || chyba cp $?

Kazdy prikaz vracia nejaku hodnotu (v $?, 0 - true, ine - false).
Ostatok je skratene vyhodnocovanie logickych vyrazov...

--bye,
	rado b <Radoslav.Bendik na mod.gov.sk>