Zacatecnik v nesnazich

Jan Chalupa jan.chalupa na volny.cz
Pátek Říjen 29 13:57:51 CEST 1999

To neni pravda. Windows ukladaji swap dvema zpusoby:
1. urcite jeho velikost a potom windows vytvori staly soubor (na
nedefragmentovanem diskovem prostoru :-(
2. nechate to na windows a ty provadeji krok 1 pri kazdem startu, tj.
defragmentace swapu stale vzrusta
a ten se tak muze dostat az na konec disku

Defragmentovat swap samozrejme jde. Na FAT32 to umi Norton Speeddisk for
Windows95 2.

> vo win vypnut rucne swap, restartovat bez startu akychkolvek aplikacii,
>po restarte defrag. robil som to uz tusim niekedy. Bude sice pindat, ze
>swap potrebuje, ale pokial mate dost pamate pre beh samostatneho systemu,
>tak to pojde.
>     Elef.

To je prave kamen urazu. Mam 32 MB a defrag se mi nepodarilo spustit.
Existuje ale jina moznost krome
vyse popsaneho Speeddisku:

Podminkou je mit 2 FAT (16 nebo 32) partition. Standardne je swap na disku
C: a proto jej pomoci ovladacich panelu > system > vykon > virtualni pamet
presunte na disk D:. Zrestartujte a pustte defrag na C:. Po defragmentaci
presunte swap znovu na C: a znovu zrestartujte (to je tipicke :-).

Dulezita poznamka: Pokud nyni nabootojete do dosu a spustite onen zminovany
FIPS, bude to znovu hlasit ze
posledni cluster je obsazeny. Je to tim, ze windowsy do nej neco (nevim co)
pred svym ukoncenim zapisi.
Resenim je ihned po defragmentaci (ta to spravne presune mezi ost. data)
pocitac restartovat natvrdo aby
windows nedostaly sanci tam cokoliv zapsat. Taky mi chvili trvalo, nez jsem
na to prisel.

Jan Chalupa
jan.chalupa na volny.cz