xfs nefunguje

Leos Literak literakl na seznam.cz
Pátek Říjen 29 14:17:22 CEST 1999

belicka wrote:
> Dokonca som uz skusal aj vyberat fonty zo suboru /etc/X11/fs/config a
> stale nic. Nelokuje sa spolu s xfs este aj nieco ine?

Mam uplne stejny problem. Jeden pitomxx mi vypnul pocitac s linuxem a od
te doby mi nejely xka. Zadny obvykly zpusob opravy nefungoval. Pouze dva
hacky
- zmenit XF86Config tak, aby nepouzival xfs
- napsat jako root xfs a demon se v pohode spusti!!!!!!!

pouzivam ted ruhy zpusob

		LL

-- Leos Literak  literakl na seznam.cz  http://www.penguin.cz/~literakl/
-- Linux Hardware http://hardware.penguin.cz/