xfs nefunguje

belicka belicka na ns.basl.sk
Pátek Říjen 29 15:02:12 CEST 1999

> Mam uplne stejny problem. Jeden pitomxx mi vypnul pocitac s linuxem a od
> te doby mi nejely xka. Zadny obvykly zpusob opravy nefungoval. Pouze dva
> hacky
> - zmenit XF86Config tak, aby nepouzival xfs
> - napsat jako root xfs a demon se v pohode spusti!!!!!!!
>
> pouzivam ted ruhy zpusob

Skusam to uz druhy den. Spustam ako root:
    /etc/rc.d/init.d/./xfs start
no stale mi ihned po spusteni padne. Ked som skusal:
    ./xfs start && ps ax | more
zaznamenal som na kratku chvilu pid xfs. No hned potom som uz pomocou ps
xfs nenasiel. No a ked nepouzivam xfs tak to stoji za staru belu.
Este asi skusim pri vypinani systemu zrusit vsetkych demonov a pre istotu
vymazat cely obsah /var/lock/subsys. Ozvem sa zas az nabootujem.
                                                  linux-Belicka