XDMCP ?

V.T.Marvin csst na iol.cz
Pátek Říjen 29 15:03:26 CEST 1999

Dobry den,

jiste je muj dotaz trivialni, ale jelikoz uz nevim co dal vyzkouset obracim
se na linuxovou verejnost s tim, ze se najde dobrodinec co mi dokaze
poradit.

Pokousim se pripojit na muj linuxovy pocitac z Windozu (bohuzel v mistnosti
kde sedim neni pro linux misto) pomoci X-Win32 ... XDMCP.
Asi jsem na neco zapomel, ale proste to nedokazu.Kdyz to zkusim, tak se
proste nic nestane. Pokud to zkousim na jinych unixech na nasi siti
(prevazne OSF) tak to jde. Dokonce, pokud dam XDMCP broadcast, tak se mi
vsechny z nich ozvou ale ten linuxovy server nic a nic. Nemusi bezet nejaky
daemon? Nastavil jsem pocitac aby se startoval v runlevelu 5 (hned nabehne
Xova logovaci obrazovka) a pokud se na nej lognu a presmeruju si display tak
aplikace behaji na mem desktopu ok. Nedokazu z nej ale dostat ani ten
pocatecni logovaci dialog pred XDMCP. Prohlizel jsem si dokumentaci apod. a
v Xauth je nastavena * takze v pristupu by problem byt nemel (mam sice v
hosts.deny ALL:ALL ale i bez toho to nefunguje). Ani v messages nebo
security logu jsem nic neobvykleho nenasel. Jinak system je RH6.1
nainstalovany jen tak, bez jakychkoliv patchu a vylepseni, jen standardni
dodavane baliky (...i kdyz je mozne, ze jsem zapomel nainstalovat
X-gdm-X-Win-XDMCP-connect-i386-3.6.98.rpm  @:) ).

Dokaze mi nekdo poradit? Potykal se nekdo z vas s podobnym problemem? Diky
za jakoukoliv rozumnou odpoved.

M.