xfs nefunguje

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Říjen 29 15:24:27 CEST 1999

On Fri, 29 Oct 1999, belicka wrote:

> Skusam to uz druhy den. Spustam ako root:
>     /etc/rc.d/init.d/./xfs start

to je snad jenom shell skript - kdyz do nej vlezete a na zacatek
dopisete za #!/bin/sh jeste -x tak to pri spusteni vypise co to dela.

> no stale mi ihned po spusteni padne. Ked som skusal:
>     ./xfs start && ps ax | more
> zaznamenal som na kratku chvilu pid xfs. No hned potom som uz pomocou ps

To mohl byt ten skript - kdyz spustite xfs binarku tak jak je napsano
v tom skriptu, tak to chodi ?

> xfs nenasiel. No a ked nepouzivam xfs tak to stoji za staru belu.
> Este asi skusim pri vypinani systemu zrusit vsetkych demonov a pre istotu
> vymazat cely obsah /var/lock/subsys. Ozvem sa zas az nabootujem.

Mohlo by tasm byt neco co se jmenuje xfs nebo podbne. Obvykle pomuze
/etc/rc.d/init.d/neco stop (pripadne i vickrat) to by melo smazat
ty soubory z subsys pripadne z run a pak to zkusit pres start spustit.