Xwokna a kliknuti pomoci klavesnice

Pavel Machek pavel na suse.cz
Pátek Říjen 29 17:48:04 CEST 1999

Ahoj!

> Pres XKB to lze (a funguje). Viz /usr/lib/X11/xkb/compat/mousekeys
> a .../accessx. Ale pro asi to nebude uplne vyhovovat tak, jak to je
> (AccessX...to zni skoro jako neco od nejmenovane firmy...je urceno pro
> zpristupneni X11 telesne postizenym lidem).

Jak se tohle nahazuje? Marne hledam option do XF68, marne nicim
/etc/XF86Config, xset to taky neumi, a program xkb
neexistuje. Dokumentace nikde :-(. Zkousel jsem i zdrojaky Xu, ale
vidim tam akorat jak se parsuje prikazova radka a to co uz jsem vedel
z helpu :-(...
								Pavel
--
I'm really pavel na ucw.cz. Look at http://195.113.31.123/~pavel.  Pavel
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature, please!