Modem pod linuxem

Johnny Vlach janus na volny.cz
Sobota Říjen 30 18:49:30 CEST 1999

Dobry den,
Jsem tady novy, takze prominte, jestli muj prispevek bude moc dlouhy.
Mam takovy problem. Jsem majitelem externiho modemu Rockwell VT-56 (nebo tak
nejak) a jde mi o to, jestli je mozne pripojit se k internetu. Provider je
volny.cz. nejsem si uplne jist, jestli pouzivaji PAP, CHAP, nebo este neco
jinyho (myslim CHAT). Taky nevim, jestli to nahodou neni Winmodem ...
Skousel jsem se pripojit pres kppp v KDE. Taky nevim co nastavit v
prihlasovacim skriptu, takze to asi bude ten problem. Mohl by nekdo pomoct ?