Fw: HP JetDirect a Linux

Vladimír Rengevič grafon na grafon.sk
Neděle Říjen 31 12:33:04 CET 1999

Prijemny den,

> mam na siti laserovou tiskarnu HP s modulem JetDirect.
> Protokol TCP/IP. Na CDecku jsou dirvery Windows,
> dale potom pod HPUX, SCO a dalsi. Nikoliv se zdrojaky.

Podla toho naco... Ono pod Linux ani driver netreba. Staci
pridat novu tlaciaren, nadefinovat jej IP adresu a ono to tlaci...
A ghostscript sa postara aj o rastrovanie PS suborov, treba
len nastavit spravny filter pre tlaciaren, pripadne ak ma postscript
pridat ju ako postscriptovu.

> Mate nekdo zkusenosti ze zpristupnenim tiskarny pripojene
> na HP JetDirect z LINUXu ?

Ano, bez problemov to pekne riesi napr. Printtool z control-panel.
Nova tlaciaren, sietova cez TCPIP a nastavi sa adresa, typ tlaciarne
a tlaci...  No a treba nastavit IP adresu na karte. Jedinne co mi vadi
je stranka, ktora vypadne z tlaciarne po kazdom jobe s informaciami
kto tlacil. Ale vraj sa to da u novsich kariet vypnut...

Vela stastia

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
grafon na grafon.sk