SSH a POP3 demon / redhat 5.2, 2.0.36

Dumber dumber na garda.sk
Neděle Říjen 31 23:11:09 CET 1999

On Sun, 31 Oct 1999, No Comment Group, s.r.o. / Sales Department wrote:

> ahoj,
>
> netusi niekto kde sa da najst nejaky ssh a pop3 demon v rpm baliku? Nejaky pop3 som uz nasiel,
 ale vsade v redhatovej distribuci su odvolavky na ipop3d ...
ktory som ani s hocijakym ssh demonom po dcoch hodinach patrania v archive redhatu nenasiel....

No nevim sice presne o co vam jde ale ipop3d se tusim nachazi v baliku
imap a ssh napriklad v powerttolsech na kteremkoliv mirroru jestli se
nepletu
a jestlize vam jde o ssl na posilani mailu lze resit napriklad pres
stunnel

> d.
   __
  |  \     _ _ |   _  _        		Tomas "Dumber" Hornicek
  |   \| || | ||_ /_\|         		hornicek na dekan.sjf.stuba.sk
  |__ /|_|| | ||_|\_ |         		dumber na garda.sk
  http://www.dumber.sk
  Studentsky parlament SCS      tel/fax: 004217 57296 516
  Namestie Slobody 17
  Bratislava