spotreba pameti aplikaci

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Neděle Říjen 31 23:58:42 CET 1999

On Sun, 31 Oct 1999, Tomas Pop wrote:

> Zdravim,
> mam nasl. problem - 32MB pameti bez moznosti rozsireni. Chtel bych si
> nastavit prostredi tak, aby me jakztakz obstojne bezelo. Me pozadavky
> jsou: X window system
>       jeden z manazeru: enlightenment, window maker, afterstep
> Mohl by me nekdo poradit, ktery z techto manazeru ma nejmensi naroky na
> pamet?

Z techto 3 je to Window Maker.

> Take by se me hodily nejake odkazy na publikace o nastaveni Xek co se tyce
> pametove narocnosti. Udivuje me, ze napr. xclock chce 1300k, netscape
> (ktery me vzdycky spusti 2 procesy - pritom jen jedno okno :-() chce
> 14000k, xterm 2000k, atd. Zda se me to moc...

Existuji i mensi x*clocky ... (mam dojem napr. rclock), misto xtermu -
rxvt ... NESKAPE je NESKAPE - s tim nic nenadelate ... mozna leda starsi
verzi.

BTW mam take 32MB a jsem docela spokojeny ;-)

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /