Intel EtherExpress 10 ISA

Jan Jirmasek jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Září 1 10:28:03 CEST 1999

Dobry den,

  potrebuji rozbehnout sitovku $(SUBJ). Je nastavena na Plug&Pluj
disabled, irq=11, io=0x300. Zkousel jsem eexpress.o z jadra 2.2.5 (std.
pri instalaci RH6.0) i z jadra 2.2.12. Pri detekci mi spravne zahlasi, ze
se jedna o kartu s 82595 na 0x300, ale ethernetovou adresu to hlasi
00:00:00:00:00:00.

  V DOSu mi konfiguracni nastroj pri testu sitovky tvrdi, ze s timto
nastavenim je vse ok. Rovnez Win95 se sitovkou nemely sebemensi problemy.

  Netusite prosim nekdo, v cem by mohla byt chyba?

				Predem dik,	Jim.

  .~.     Jan Jirmásek
  /V\     jim(at)penguin.cz, http://www.penguin.cz/~jim
 // \\
/(   )\   Linux, the choice of a GNU generation.
 ^^-^^