delaying eth0 initialization

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Září 1 11:15:45 CEST 1999

On Wed, 1 Sep 1999 puhr na hp1.op87.vzp.cz wrote:

> Dobry den,
> omlouvam se vsem, kteri museli "cist" nesmyslne zpravy z microsoftiho mail klienta.

V pine mi to fakt neslo ;-)

> Instaloval jsem RedHat 6.0 a pri bootovani se po uspesne inicializaci zarizeni
> "lo" objevi hlaska "delaying eth0 initialization".
> V RH 5.1 karta fungovala bez problemu.
> Pri jakemkoliv pokusu o pouziti site vypise "Sit neni dostupna".
> Zkousel jsem updatovat modules nejnovejsimi z RedHat ftp, nepomohlo.

Tohle byva, kdyz ji nenajde. Zkuste se podivat do dmesg (prikaz),
nebude-li tam nejaka napoveda. Napiste, jakou mate kartu. Rucne
se to da po nabootovani nahazovat (jako root) "ipup eth0" a shazovat
"ipdown eth0". Po shozeni lze modul vyhodit pomoci "rmmod modul"
a parametry pro ten modul jsou v /etc/conf.modules. Ja prave vcera
podobne experimentoval s jednou 3com kartou, takhle je to rychlejsi,
nez porad dokola bootovat.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz