rh6.0 on sun

Pavel HAMPL pavel na corpus.cz
Středa Září 1 12:57:39 CEST 1999

On Wed, 1 Sep 1999, Jan Kořínek wrote:
> To je vlastnost Sun platformy, ze na id2 partition ma namapovany whole disk,
> neni mozne to predelat, pak se dostanate k tomu, co se vam stalo.
> Muezte to dat kamkoliv vys, ale 2 partition ma special ukoly pro system.

S tim bych polemizoval. Na id2 je sice namapovany cely disk, ale to je
pouze z duvodu nejake BSD konvence, kterou Solaris zdedil a dodrzuje ji.
Samozrejme si to muzete prepsat jak je libo a normalne to vyuzivat jako ostatni partitions.

Sam jsem to sice jeste nikdy nezkousel, ale nedavno jsem o tom cetl
diskuzi v nejake konferenci.

--
Pavel Hampl