M$ Explorer pro Linux

Martin Zúber zuberm na ost.skoda.cz
Středa Září 1 13:05:03 CEST 1999

> v poslednim CHIPu je rozhovor s Garthem Brucem (vedouci vyvoje MS
> Internet Explorer), kterej na otazku zda bude Explorer pro Linux
> odpovedel, ze ANO. Ze pry je o nej na teto platforme zajem. No me by
> teda zajimalo, jestli nekdo z vas uvazuje o jeho vyzkouseni nebo dokonce
> pouzivani. Je mozny, aby v budoucnu vytlacil Netskejpa?
> Prosim o nazory, ne o flame.

MSIE ma sanci, pokud bude dobre napsany. Zacina se pomalicku (zatim bych
rekl, ze opravdu velmi zvolna) objevovat XML. MSIE s XML uz umi
pracovat, coz se NN asi rict neda. I kdyz, co jsem koukal na to co pisou
na www.kde.org o chystanym KDE 2.0, tak nevim nevim, jejich brouzdac,
vestaveny do prostredi vypada slibne.

Martin Zuber