M$ Explorer pro Linux

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Září 1 14:05:31 CEST 1999

On Wed, 1 Sep 1999, Michal Weinfurtner wrote:

> Kdyz bude fungovat lepe nez Netscape a bude mit stejne funkce ( email
> hlavne )
> tak proc ne ?  Ja nejsem z tech, kteri by nepouzivali dobrej program jenom
> proto, ze je od nejake firmy.
> Myslim tak , kdyz to napisou dobre tak proc ne.

Jo, ale on dobre neni napsany ani ten pro Windows. Do formularu
do cpe veci, ze clovek nechape kde na to prisel. Obcas pak
nekde neco nefunguje. Kolegovi po instalaci MSIE 5 se nepodarilo
treba vubec zadat zadost u Verisignu. Navic to ma
tendence se cpat do systemu (jeden MacOSista mi vypravel jak
desne nechape, ze mu zborilo MacOS).

Mimochodem na ne Windows platformach to ma obcas zajimave
konfiguracni volby. Treba na MacOSu je primo
moznost vybrat si jak bude vypadat - jako MSIE
nebo jako Netscape :-))), dokonce i to e v pravem
hornim rohu se v menu da jednoduse nahradit
necim "neutralnejsim" :)))))

MSIE vitezi jen v jedine veci a to v mnozstvi
veci, ktere zna a podporuje. Kvalita implementace je asi
takova jak je zvykem Microsftu (kazdy si to muze vylozit po svem).

Co me na tom produktu vsak irituje je, ze z nej
nekdy nejde dostat smysluplnou hlasku co se stalo.
Tusim, ze snad kdyz nenajde zdroj v DNS tak placa
nejake pomatenosti z kterych by clovek usuzoval
na cokoliv.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic