VMWARE Linux/NT

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Září 1 15:21:31 CEST 1999

Když jsem si instaloval vmware, tak jsem zkoušel i všechna Windows, co jsem
měl po ruce (tolik Windows na jednom počítači zároveň jsem nikdy neměl :-).
Co se týče rychlosti bych je sestavil následovně:

1. Windows 95
2. Windows NT 4.0
3. Windows NT 4.0 + IE4.0 (s active desktop)
4. Windows 95 + IE4.0 (s active desktop)
5. Windows 98

Jedná se samozřejmně o subjektivní hodnocení...
Nicméně od té doby, když je třeba, používám číslo 3 :)

Slávek.